Projekt- og projekteringsledelse herunder planlægning, rapportering, mødeledelse, kommunikation, tværfaglig koordinering, ressourcestyring, kvalitetssikring, ændringsstyring mv.
Rolle som projektleder, teknisk projektleder eller projekteringsleder indenfor infrastruktur projekter.
Ændringsstyring:
• Sammenligning af grundlag (modeller, dokumenter og kontraktgrundlag)
• Log: Ændringslog (oprettelse, vedligehold og teknisk input til kunde)
• Rolle som Change Manager på infrastrukturprojekter
Grænseflade håndtering:
• Digitale grundlag (kollisionskontrol), Interface Workshops, review af eksempelvis udbuds– og tilbudsmateriale (teknisk del)
• Grænsefladekoordinering fagene imellem.
• Rolle som Interface Manager/grænseflade– og teknisk koordinator indenfor infrastrukturprojekter.
Tværfagligt review af projekt- eller udbudsmateriale (teknik):
• Kvalitetssikring af materiale indenfor vejdesign, geoteknik, ledningsgrave, IKT/BIM manualer mv.
• Rolle som gransker.
Risikostyring:
• Identifikation af risici, oplæg til mitigeringstiltag, udarbejdelse og vedligeholdelse af risikolog.
• Rolle som Risk manager.
Identifikation af interessenter:
• Bistå i dialogen mellem parterne (teknik, ejerskab, økonomi, drift & vedligehold).
• 3. parts koordinering: kommunikation med 3. parter i forhold til deres krav og specifikationer.
• Rolle som Stakeholder Manager/3. parts koordinator på infrastrukturprojekter.
For spørgsmål eller mere information kontakt os via mail: junh@junh.dk